Frågor & svar

1 - Hur länge har du bloggat? Sedan jag gick i sjuan har jag för mig, men inte så länge på denna bloggen.
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Kollade inte så mycket på andra bloggar förrens jag började själv.
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Kissies helt klart, haha.
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Var inte så länge sen i denna bloggen så inget speciellt, tur jag inte kommer ihåg vad min första blogg heter !
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Fattar inte, blond?
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Kan inte räkna procent! Men det lutar mot mode.
7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. Ingen är som mig, jag är mig själv ? ;)
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. Kanske inte så lik i bloggen men i verklighet: www.joannna.bubbleroom.se
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Bryr sig inte
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Fråga dom? Inget jag frågar själv ju
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Ye, skrivar vad jag kännder för varje dag.
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Bloggar faktiskt om allt nästan så har inget speciellt sådär.
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? VA?! Är ganska efter idag, bloggar bara.
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Heh, nope
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Nej
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? Ja kanske, vad vet jag igentligen
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar. Nej, om de skulle stå något så tar jag verkligen inte åt mig? ;)
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Nepp
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Tar min dyrbara ungdoms tid
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Får väll se då, planerar inget sånt precis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0