Skola imorgon = död

Tanken av att jag ska behöva stiga upp klockan sex för att sen betala onödiga money för att ta mig till skolan får mig att vilja sätta en fet kula i pannan.

För ett tagsen tappade jag mitt jojo-kort i hässleolm på tåget, som sedan har kommit vidare in i Dk. En kille hittade då kortet oc lämnade in till DBS eller vad det nu var han kallade det för. Skånetrafiken eller vem det nu var ( minns knappt vad hon sa eftersom jag vaknade av ennes signal ) ringde då mig efter ett tag och sa att jag kunde ämta det när jag ville. Ringer tre dagar efter, men oj.. då finns det visst inget kort. SYND att jag inte blir förvpnad när det kommit till skånetrafiken.. jesus.

japp där fick ni min lilla historia. Längtar tills nästa lov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0