TRÖTT

woooww.. nu undrar ni varför jag inte har skrivit på hela dagen såklart.. här är anledningen:

Skolan idag började tio i tio, har lämnat in motivering och hela skol tiden idag har varit sjukt segt och tråkigt till tusen.. slutade med datorkunskap med ett prov jag inte visste om.. faktiskt så tror jag att jag inte hade ett enda fel.. good :D hehe. Sen iaf hämta pappa mig så åt vi på donken, haha! Sen in och kolla bilar och drack varmoboy och väntade in tiden tills vi skulle på föreläsning för körkort. Så där har jag suttit i några timmar efter skolan, det var alltså slut tjugo i nio.. betyder att jag varit iväg en HEL jobbig dag, trodde jag skulle dö där inne. Nu kom jag iaf hem för fem minuter sedan och ska äta och duscha. Hoppas jag orkar sitta uppe och kolla BB..

såhär trött är jag nu... :( stackars miiig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0