Söndags lista

När vaknade du imorse?
Svar: Typ halv tolv.
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Vad är klockan?
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: nja, Johanna ringde mig om gym!
Vilket humör är du på?
Svar: Trött men lagom glad.
Vad har du på dig just nu?
Svar: Just nu sitter jag i mjukis och oversize tröja med min filt.. hehe
Har du ont någonstans?
Svar: i min höft :(
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: Flintastek + nypotatis med bernääeee
Hur mycket var din senaste lön på?
Svar: Haha.. 100kr när jag gjorde rent köket ;) vilken deal?!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: min klocka.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: facebook
Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar: Tränat har jag gjort så har ett rum att städa, håret att färga och en skoluppgift att göra.. får se om det hinns med.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar: Utan dina andetag, hehehh bara blev så.. känner mig lite tired
Varför ska man läsa din blogg?
Svar: För jag är intressant ;) haha.. nej men jag skriver nått varje dag så why not
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Gjorde vid mig för fest har jag för mig.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar: Får jag alltid :D är ju så duktigt på allt
När fotade något senast, och vad?
Svar: Igår, Dennis när han åt godis hiihi
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: Nej sparar pengarna tills shoppingen imorgon!
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: Min vägg
Vad tror du att klockan är?
Svar: Tre, men den var mer
Vad borde du göra idag?
Svar: I allafall plugga + städa.. meeen
Vad ska du ha på dig idag?
Svar: Mysis
Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: Gud, om han kan ge mig sommar NUU ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0