Ny kategori

Har skapat en ny kategori - ''know me''
Frågor om mig & om vad som händer, kan ju vara intressant ;) know u think so.
Sökte på listor på nätet så kom några upp, so why not ?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mitt sällskap
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov, faktiskt.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Letade listor, haha.
Det sista du sa högt: Vänta lite.
Det senaste någon sa till dig: Kom nu. (haha)
Vad har du druckit idag: Juice och Cola
Vad var det senaste du åt: Pannkakor
Vad var det senaste du köpte: Chips
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt + kallt
Godaste glassmaken: Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes i do
Sover du tungt: Ibland, ibland inte
Drömmer du mardrömmar: Nästan alltid, ja
Trivs du med ditt jobb: Kan ju ränka in APU här, sådär faktiskt.
Favoritklädsel: Brors på humöret
Favoritlåt just nu: Har ingen speciell faktiskt.
Vad ser du om du tittar till höger: Min tv
Vad gör dig glad just nu: Dennis
Vad ska du göra härnäst: Mysa
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men lagom happy
Favoritgodis: Chocklad och sura tings
Kläder just nu: Slappe. Mörka jogging och ljus grå munktröja.
Sommarplaner: Festa, resa osv
Hur många kuddar sover du med: fem
Spelar du något instrument: Nope
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart!
Vad är viktigast för dig: Familj + vänner
Är du kittlig: Hehe ja
Snarkar du: Nop
Stjärntecken: Stenbocken
Äckligaste insekten: spindlar !!
Längtar du mest efter just nu: Lovet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0