Min dag

Gick upp halv sju idag. Sen för en gångs skull tog jag tag i mig själv och cykla till stationen, när jag kom fram var Johanna inte där så jag stod och vänta på henne. Alls sluta med att vi missa tåget med TVÅ meter.. jisses! Irriterande till tusen..
Och skolan idag har varit världens längsta tråkigaste dag, huh.. Men Rebecca räddar den lite sådär halft i allafall ;) Var unne på öb och apoteket så var hemma fyra istllet för två.
har även tryckt i mig tre snickes och inget gym blir det idag för jag mår kasst. Lyckat.
Sen iaf när jag kom hem från skolan så hitta jag inte min jävla cykel men Johanna hjälpte mig och den stod mitt framför ögonen sendan, riktigt förvirrad. Sen hem och sova sova för jag mår skit.. Känns som jag berättat allt typ tre gånger om o om igen, TÅÅÅÅL det.
Hann förresten inte lägga upp innan vad jag fick hemskickat igår så gör det idag! poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0