my life

har varit seg på bloggandet. Jag menar.. vad händer i mitt vardagliga liv som är intressant, know u wanna read about it men hallå? Varje dag på tåget till skolan: hmm.. ska jag behöva visa skolkortet? nej ? eller oj jo.. oj en ny tågvärd? sen genom skoldagen, har alltid kul med mina pinglor men whatever, kan väll inte skriva exakt allt vi skrattar åt, inegt som intresserar er? lite kanske ;) men ja. Mitt liv är kul för mig men ingenting speciellt att dela med sig av men nu skriver jag för jag vill och har lust. Lev med det eller dragaaa för fenn!

Nu har jag nyss packat klart min lille bag för att jag ska till Dennis one night. Har med en liten överraskning till honom som jag och rebecca hittade ;) vad kan det vara då...?

En bild på min intressanta väska görrr..

Och ja jag hra en halv flaska fanta med mig! Blev faktiskt törstig och råka dricka lite i förväg JISSES kristus i jorden :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0