Död eller vad? ..

Slutade min sista jobb dag idag kl halv ett. (en timme tidigare) Måste säga att jag haft det riktigt bra där + bra handledare så det är ju good. Frågan är nu om jag verkligen längtar tillbaka till skolan som jag påstått innan? heh.
Nu är klockan sex. Vid två skulle jag och Johanna gymma men hon hann inte det då och jag orkade inte gå ner själv idag faktiskt. Sen la jag mig i sängen och somnade fram tills nu.. jag som skulle ta ett långt varmt bubbelbad i källarn? Great. Tur att jag får träffa Dennis idag iaf så jag hittar på något! Skulle ju igentligen på tjtj kväll hos Alex, får tas någon annan dag! Nu har jag skrivit tillräckligt.. ;) sho ballo

... ?
... ? hmm :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback