Idag & igår

Skrev ju aldrig igår, var utdöd typ.
Men först skolan, slutade tolv och sprang runt massa ärende överallt verkligen! Massa ställen..
Sen hem fort som .. och åt lite sen drog och gymma + bada med Johanna i tre timmar. Somnade vid två tyvär oxå.
Idag, skrit trött och börja skolan kvart över åtta så det var upp tidigt. Sen slutade vi visst 11 men man fick reda på det runt 12, kom ändå med tåget så jag lyckligtvis var hemma kvart över TVÅ.. onödigt.
Nu är jag ännu tröttare och har ett arbete och göra och ett helt rum att städa skiten ur.
Nu har jag inte mer att skriva just nu, skriver sen :) bye

Dåligt på att lägga in bilder tycker jag, nästan viktigast ju :O lite gammal bild men whatever.. bild som bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0